سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نام محصول: دستیار برنامه نویس - نسخه 1

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Man

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Man 

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Manمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Man

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Man

قیمت: 14,800 تومان

تعداد بازدید از این محصول: 95

ID محصول :127
ID فروشنده :21330118

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Man
این مجموعه در سه دی وی و شامل نرم افزارها و آموزش های زیر می باشد
01.Longman Grammar Express v4.1.1.0
که بصورت نرم افزار قابل نصب بر روی کامپیوتر می باشد
02.Longman Preparation Course for the TOEFL®Test The Next Generation
نرم افزاری برای متقاضیان آزمون تافل با نام Test The Next
03.Longman Preparation Course for the TOEFL®Test The Paper Test
نرم افزاری برای متقاضیان آزمون تافل با نام Test The Paper
.Longman Preparation Course for the TOEFL®Test The Next Generation iBT.(Audio MP3) 

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Man

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Manمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Man

 مجموعه ای شامل 490 فایل صوتی آموزشی برای متقاضیان آزمون تافل
Longman Student 3.0 for TOEFL Test
نرم افزار Student 3.0 برای متقاضیان آزمون تافل
Longman Dictionary of Contemporary English 4th Edition 2003
دیکشنری Contemporary English 4th
Longman Active Study Dictionary 3th Edition
دیکشنری Active Study
Longman Dictionary of Contemporary English
دیکشنری Contemporary English
Longman Focus on Grammar Intermediate
آموزش گرامر لانگ من برای مبتدی ها
Longman Focus on Grammar Advanced
آموزش پیشرفته گرامز لانگ من
Longman Intelligent Business Intermediate
آموزش زبان برای تجارت – ویژه مبتدی ها
Longman Intelligent Business Pre-Intermediate
آموزش زبان برای تجارت – سطح متوسط
Longman Total English Elementary
آموزش زبان Total English سطح مبتدی - بصورت نرم افزار
Longman Total English Pre-Intermediate
آموزش زبان Total English سطح متوسط - بصورت نرم افزار
Longman Exams coach 2006
آموزش زبان Exams coach - - بصورت نرم افزار
Longman FCE Grammar ROM - Upper intermediate
آموزش زبان گرامر FCE Grammar بصورت پیشرفته
Longman Interactive American Dictionary
دیکشنری Interactive American
Longman Dictionary of American English
دیکشنری American English
و آموزش های زبان انگلیسی بصورت صوتی و با کتاب های الکترونیک PDF

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Man

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Manمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Man

 

شامل :
Longman Cutting Edge All level Book and Audio
شامل صد ها فایل صوتی آموزشی و ده ها فایل پی دی اف
Longman Press Advanced Gold Exam Maximiser Book and Audio
شامل 31 فایل صوتی آموزشی به همراه فایل کتاب الکترونیک آموزشی
.Longman Press Business Class Book and Audio
شامل یک فایل صوتی آموزشی و یک کتاب پی دی اف
Longman Press New Gold First Certificate Course Book And Audio
شامل 6 فایل صوتی آموزشی و کتاب الکترونیکی
Longman Press Focus On Advanced English Book and Audio
شامل 4 فایل صوتی آموزشی و یک کتاب الکترونیک
Longman Press Across Cultures Book and Audio
شامل 36 فایل صوتی و آموزشی و 2 فایل کتاب الکترونیک پی دی اف
Longman Press Exam Skills Proficiency Listening and Speaking Book and Audio
شامل 2 فایل صوتی آموزشی و یک فایل کتاب الکترونیک پی دی اف
.Longman Press First Certificate GOLD Exam Maximiser
شامل 41 فایل صوتی آموزشی و یک فایل کتاب الکترونیک پی دی اف
Longman Press IELTS Practice Tests Plus Book and Audio
شامل 4 فایل صوتی آموزشی و یک فایل کتاب الکترونیک پی دی اف
Longman Press New Gold First Certificate Course Book and Audio
شامل 6 فایل صوتی آموزشی و یک فایل کتاب الکترونیک
Longman Press New Proficiency Gold Exam Maximiser for CPE Book and Audio
شامل 18 فایل صوتی آموزشی و 2 فایل کتاب الکترونیک پی دی اف
Longman Press Proficiency Gold Book and Audio
شامل 18 فایل صوتی آموزشی و 21 فایل کتاب الکترونیک WORD
Longman Books
شامل 18 45 فایل کتاب الکترونیک پی دی اف
این مجموعه آموزشی در 3 دی وی دی بصورت زبان اصلی عرضه می شود
توجه : این محصولات به صورت کپی می باشد.
روش خرید: برای خرید مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Man، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

روش خرید: برای خرید این محصول، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم خرید، سفارش خود را در محل دلخواهتان تحویل گرفته، سپس وجه کالا و خدمات را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Manمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی لانگ من Long Man

70

سایر محصولات این فروشنده